fredag 28 oktober 2011

Födelsedag!

Fick en god frukost imorse av min man och ett litet paket, men de 11 november ska vi åka till Örebro på Peter Flack tillsammans med Inger & Lennart blir bjuden av Leif. Har fått massor av Grattishällsningar på Facebook idag det var ju kul! Och flera har ringt till och med, min förra kollega och det blev ju ett långt samtal förstås hon ville att jag följer med alla gamla kollegorna ut och äter den 10/11 ska tänka på saken. Just nu är jag lite kluven vet inte riktigt vad jag vill det är så mycket som händer så jag måste smälta det själv först (jobbet).
       Imorgon kommer i alla fall kärt besök och jag ska bjuda på smörgåstårta är det tänkt det ser jag fram emot!!! Jag och Leif har tittat på Idol ikväll det tycker vi är så trevligt att se hur de utvecklas från vecka till vecka!!
      Kram på er allesamman!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar