torsdag 24 november 2011

Torsdag 24/11

Jobbat sedan i tisdags och även i morgon fredag sen blir jag ledigt till tisdag. Idag då jag gick hem från bussen tog jag en sväng in på "Esplanaden" för att köpa lite gott matbröd och då jag kom hem hade Leif haft samma tanke så nu får vi gotta oss i goda solrosfrallor.
      För ett antal veckor sedan gick vi med i postkodmiljonären och veckorna har gått och ingen vinst. Men idag kom nåt roligt i plostlådan en bok som heter just "Postkodmiljonären" så det höll vi på med en stund på kvällen jätteskoj! Vi vann kan man tänka!! Stor och tjock bok med massor av frågor. Få se om man är nåt allmänbildad? Men det är många jättesvåra frågor så man blir så full i skratt!! Är det någon som kan svara på detta? Vem vet. 
Jag rekomenderar att ni tar ett kik i boken vid nästa bokaffärbesök!!

Kul grej nere till höger att trycka på vi önskat svar

Kramis

4 kommentarer:

  1. Vi kunde rätt många frågor.

    SvaraRadera
  2. Låter roligt vi får ta en spelrunda då vi ses sen då =)

    SvaraRadera
  3. Jag blev fast =) det var superkul, jag gillar frågesport =)

    SvaraRadera