fredag 23 december 2011

Dan före dan

Frissan idag för en permanent så nu är jag lockig igen. Då jag sitter där och är så gott som klar hör jag någon säga "Tjena Morsan" inne i sallongen mycket bekant röst men ser ingen han upprepar sig ett par ggr till får då se att Peter sitter där och blir klippt brevid mig någon stol emellan Kul. Vi ska göra oss julfina är det tänkt. Jag blir klar före honom och går ut min permanent kostar 980:- Elenor fixar det denna gång. Går hem sen då är Vilgot och Astrid hemma för Susanne är på Kuploen och handlar julkläder till dem.
 Då hon kommer tillbaka åker jag och Leif köper det sista till julbordet till Annandagen. Ringer Cattis ber henne göra en "Jansson" till den dagen som hon blir glad att få hjälpa mig med.
Går och plockar och fixar under dagen för att få lite julstämmning.  Rigmor ringer önskar God Jul.
GOD  JUL!! ALLESAMMAN!!

1 kommentar:

  1. Nu kryper jag till kojs får räcka för idag imorgon kommer TOMTEN!!

    SvaraRadera