måndag 16 januari 2012

Ledig och Måndag!!

Hejsan!!

Idag är jag ledig och det tycker jag är bonus att få en måndag! Töväder idag, tänk va tråkigt att det ska bara vara fram och tillbaka,  synd om alla barn som vill åka pulka, skridskor och skidor.

Ibland är det så halt så man knappt vågar sig ut. 

       Tog bilen till Sundströms idag gott fika som vanligt! Satt och snacka om allt som hänt den sista tiden fartyget kom ju på tal förstås. Inger och jag satt en stund vid hennes dator trevligt att vara hos dem! 
      Leif ville åka hem före mig så han fick ta inköpslistan, skönt då slapp jag vara med och handla denna gång.

 Skjölmedel åker Inger och jag förbi Willys och handlar så det inte blir fel sort, jag är så noga med rätt doft Leif med för den delen.

                                          Kramis på er!!!  
            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar