fredag 13 januari 2012

Tjugonda Knut då dansas Julen ut!!

    Tjugonda Knut!!
 Hade ställt in mig på städning idag, julen skulle bort och pyntet upp på vinden och det har jag hållt på med hela dagen.

Fick ett avbrott mitt i städningen av att telefonen ringde och det var min fd kollega i Borlänge där jag arbetade för 7 år sedan (tänk va åren går) som ville höra hur jag mår det var så roligt att hon ringde! Vi tala så vattnet i skurhinken blev kallt men va gorde väl det. 
Många år sedan 2/9-2004 ett besök på Regionssjukhuset i Örebro och på kvällen är vi alla på mottagningen ut på restaurang och käkar. Kommer ihåg att det var en trevlig resa!! 

Utanför ingången
 
      Det ömmar i min rygg nu så det blir nog inte så mycket mera för mig idag ska kolla om det är nåt sevärt på dumburken. Blåsväder och kallt! hela dagen så det viner ute. Har bara varit ut då jag skakade mattorna och det räckte tyckte jag 0,6 men känns som 20- fy tusan!! Tacka vet jag vår och sommar!!!!
   
                                                Kramis!!
        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar