torsdag 2 februari 2012

Promenad med Leif 2/2

                                      Hejsan!!
       Leif väcker mig med att frukost är serverad om du vill ha sällskap så kom ner och ät den med mig nu. Orkar inte vänta längre sa han, så jag snabba mig ner och åt en god frukost. Jag talar inte om va kl. va då! Ni ska inte veta allt.
       I alla fulla fall så tog vi en promenad ner på stan så jag får beslasta foten och gick in på Tyllströms och köpte ett par till pelotter, som jag kan flytta från sko till sko. Det ska ju bli kallt och busväder då räcker inte mina springskor att gå mellan bussen och jobbet.
Valde länge mellan olika sorter de hade men kom fram till dessa smidiga men ändå ganska bra tror jag. 105:- kostade dom. Nu är de 12 grader kallt ute och klockan är 19.11.
Ja nåt mera har väl inte hänt som jag kan förtälja mer än att det blir väl en stilla kväll framför TV:n kan jag tro!!
Ha de


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar