lördag 21 april 2012

Snö igen!

Hejsan!! Skriver lite om Fredag 20/4 först som var en trevlig dag och ännu bättre avslutning!! Jobbade till 14.15 sedan buss hem och var hemma till kl. cirka 15.45. Då var det att göra sig redo för att gratulera Lennart som fyller 79 år!! Serveras först med ett glas Champange sitter ner och pratar en stund innan vi blir bjudna på en jättegod laxpaj!!Vitt vin till men Leif tar öl eftersom vi har bilen. Till kaffe avnjuts Bondtårtan från Åselby den är ljuvligt god!! Vi ser på Let´s dance tillsammans det är så trevligt se hur de utvecklas och Anton är ju BÄST!! Tusen Tack för en trevlig kväll!!
     Lördag 21/4 tar jag och Leif en promenad upp på stan det är Marknad här i helgen vi går ett varv jag köper lite krafs "bra att ha" träffar på Moa med sina kompisar får en varsin bamsekram. Det kommer ner snöblandat regn hela tiden mer eller mindre ingen skön dag! Därefter går vi hem och fikar.






Lite Nostalgi! Kommer ihåg va Inger sa till mig. Gör om det här vid min ålder Gun-Britt! Nej det gör jag nog inte kan jag säga idag.

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. hHej !! Låter som en bra helg! Ha en fortsatt trevlig vecka. Kramis / Rigmor

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lillpojken här hos oss det är så roligt!!! Gummit

    SvaraRadera