tisdag 29 maj 2012

Jag och Inger shoppar på stan.

Hejsan! Idag är det soligt med en kylig vind. Inger kom ner till mig vid 13.30 tiden idag, för vi hade bestämt att vi skulle träffas idag då jag var ledig. Gick ner på stan en sväng hamnade på Mode Ewa som är en damaffär med mycket kläder. Som vanligt hade jag inte något speciellt som jag tänkt mig det får bli va det blir. Fastnade för ett par blå piratjeans och en blå kjol och Inger köpte lika kjol som mig, jag tror vi kommer att använda den härligt sval och skön. Inger köpte också en fin jumper till. Det blev inte flera klädköp utan vi gick hem till mig och fika efteråt och satt och prata en stund sen åkte Inger hem i femtiden. 
       Har planterat Roderenron på baksidan i rabatten i kväll det blev riktigt bra tycker jag och så sydde jag upp ett par jeans till mig det går så bra med min nya symaskin riktigt roligt! 


Inte min rabatt men lika färg.

Natti Natti


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar