söndag 14 oktober 2012

Söndag 14/10 imorgon arbete igen!

Hejsan!! Nya friska tag får det bli imorgon igen! Jag går mot slutklämmen fattar det knappt endast tre dagar kvar att arbeta sen är det Finito!! Det låter konstigt jag som jobbat sen jag var 17 år och och nu är jag snart 60 det blir alltstå 43 år i arbetslivet. Ska ju egentligen jobba tills jag är 65 men se dessa resor sätter P för det, orkar inte längre det är väl en enkel förklaring.
     Jag och Leif tog bilen hem till Sundströms idag men först svängde vi förbi Café Kupolen så jag kunde köpa fyra äppelmunk till kaffet. Satt där och snacka om allt för det va så länge sen vi var  dit före Leifs ryggskada som hände 5/9.

     Leif och Lennart ska åka till Nybonäs imorgon över dagen om vädret är ok, trevligt med sällskap.

                                           Hejsvejs!!
                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar