tisdag 23 oktober 2012

Tisdag 23/10

Hejsan!! Satte klockan på 05.15 i morse för att kunna stänga av den och tänka på "va skönt slippa kliva upp och ut i ottan!!" somnade om till 07.30 men kl. 09.00 vaknade jag på riktigt. Frukost vid 09.30, tog det lungt sen tills vi åkte till källsorteringen med lite smått och "gott". Handlade lite på Ica Maxi då vi alla fall var i närheten.

   Då jag kom hem cyklade jag ner till Kupolen ville kika runt lite. Var in på Dressman kunde inte låta bli en skjorta som jag tyckte skulle passa Leif precis. Annars var det inget som jag föll för. Förutom att jag skrev om min Telia-abonemang så nu har jag ett billigare allternativ. Telia killarna finns där 6 dagar/veckan om jag har någon fråga.
                                           Hejsvejs!!

1 kommentar:

  1. Hejsan!!! Att sätta klockan på tidig morgon,vakna, stänga av och somna om, så gjorde jag också. En härlig känsla. Ha det så bra och njut av ledigheten. Kramis / Rigmor

    SvaraRadera