söndag 18 november 2012

Lite av varje!!

Hejsan!! Susanne ringde på Fredag 16/11 och frågade om vi hade lust komma och käka på kvällen och ev. sova över. Ska fråga Leif först sen hör jag av mig om svar, skickade ett sms liten stund senare att det var okey! Det är så trevligt komma i något annat.
    Då jag står i duschen ringer telefonen och min fd kollega vill att jag kommer och arbetar två dagar för henne, ja varför inte det kan jag väl. Då jag lagt på luren funderade jag? va sa jag nu? men det ska nog bli kul ändå träffa dem igen! 
    Väl hemma hos fam. B bjöds på Tacotallrik mums det var inte fel!! Sen tittade vi på Xfactoty i bottenvåningen det har aldrig vi sett tidigare. Sen frågade Peter om vi skulle se på lite bilder från Kenya och det ville jag gärna så vi blev uppe bra länge. 

Barnen i deras lekrum jag och Leif skulle ju vara hos dem, de ville visa oss alla sina grejer.

Väggapplikationer som de fått av sin mormor, snyggt!

  Lördag 17/11 Hade maten inne i ugnen då det ringer på dörren och där utanför står Karl-Erik va roligt!!! Nu passar det alldeles precis vi ska äta snart då äter du hos oss, nej jag har nyss käkat sa K-E! Men snälla du kan väl alla fall smutsa ner en tallrik så vi får sällskap, så blev det. Han stannade en bra stund och vi satt och snackade om allt möjligt. 
  Söndag 18/11 K-E kom förrbi idag och hämtade upp mig, (Leif ville cykla) vi var bjudna på mat allesammans till Inger och Lennart. De bjöd på så god köttgryta med ris det är ju min favorit jag gillar ju ris!! Köttgrytan var supergod!! Det var en sån trevlig eftermiddag då vi fick vara tilsammans!! Fick en god efterrätt och till kaffet en blåbärskaka. Mums!!

                                            Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar