onsdag 9 januari 2013

Tillbaka igen och god fortsättning!!!

Hejsan!! God fortsättning på det nya året!! Det firade vi in hemma hos oss med samma vanliga skara som träffas Inger, Lennart, Karl-Erik, Berith och och vi som var värdfolket i år, det blev en lyckad kväll med allt som hör till! Gästerna blev kvar över natten för ingen var ju körklar eftersom det hade skålats en del!! Har också varit upp en tur till Spånsan och hälsat på och Inger och Lennart var med också det var så trevligt. De hade Inger & Lennarts TV på plats och den passade perfekt in i hörnan!
   Rigmor fyllde år den 7/1 men hade fullt upp den dagen så jag ringde henne dagen därpå och grattade och lika bra det för hon hade fullt hus på sin födelsedag. Jag och Monica var ut och tog en promenad igår vi gick till Ö.B. därefter en snabbfika hos mig för jag skulle träffa en fd arbetskamrat sedan långt tillbaka i tiden som har en privat firma alldeles brevid där jag bor.
   "Nåt knas är det ff kan inte lägga in bilder i bloggen "
                      Tjingeling!! 
  

1 kommentar:

  1. Det är nog inte din dator som krånglar, jag tror mer att det är blogspot som strular.

    Trevligt att du är tillbaka iaf :)

    Kram

    SvaraRadera