måndag 22 april 2013

Börjar kännas bättre

Hejsan!! Äntligen börjar jag känna mig som vanligt igen!! Men helt ok i bröstet är jag inte hostar och rosslar ibland det får jag nog ha ett bra tag än. Men imorgon ska jag alla fall ut på hembesök det är längesen nu varit klen så länge. Har bestämt att jag tar cykeln dit jag ska längre är det inte.
 
Min fina cykel som jag fick av Leif förra året.

Ska nog ta en tur hem till Sundströms idag det kan vara lite lagom så här efter influensan. Få se vad jag orkar. Jodå det gick bra cyklade raka vägen dit men tog mig en vilopaus innan jag vände om hemmåt igen. Tog vägen förbi Rusta för att köpa lite av varje. Då jag kom hem frågade snickaren om jag haft en skön cykeltur ja men nu är jag slut har varit sjuk i influensa snart i en månad sa jag (men det är det inte men 3 i alla fall). Nu ser jag att du är Peter mamma sa snickaren ni är så lika! Ja jag är ju mamma till honom sa jag och skrattade. 


Den här bilfärden glömmar man inte men hur som helst så blev det en bra avslutning!! (det är nog bra med stark vilja ibland). 

Hejsvejs



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar