torsdag 28 november 2013

Ingers födelsedag!!

Hejsan!! Ringde till Inger i morse och grattade henne då hon blev ett år äldre. Vi var ditbjudna på kaffe och Bonntårta och annat gottigott  det var alla tiders mums!! Idag var det ett fasligt blåsväder så cykelväder var det inte, 5 grader varmt är det ute när tänker snön komma?? Alla barn vill väl rulla snögubbar och göra snölyktor snart! Inger visade allt hon stickat bl.a. så gav hon mig en mössa till "Gullan" min docka som jag haft sedan jag var liten flickan kanske 4-5 år. Lika fin ännu man fick vara så rädd om sina saker de lilla man hade och denna docka Älskade jag!!! Hon kunde t.o.m. blunda, de ni det var stort på min tid!! Nu har hon fått en egen hemstickad mössa!

                                                Gullan med mössan
                                                               
                                                                
                                    Idag kunde jag sätta dit kortet
          

             Måste leta på mera kläder till henne för det ser lite kallt ut. Varför inte göra som Inger börja tillverka.

                                               Kramis på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar