söndag 4 december 2011

4 December

Lördag den 3/12 hade jag och Leif bestämt oss för att gå ner på stan och att titta på skor till mig för jobbet, ska få dessa i julklapp av honom. Visserligen för tidigt men va gör det då det är nu jag behöver dem. Gick en runda först men hade ju sett massa bra skor på Hälso-Kraft brevid Apoteket (Hjärtat). Då jag satte dessa på foten va jag såld!! ljuvligt sköna som att gå barfota i mossa! Joya heter märket, riktigt bra! Ska börja använda dem direkt förstås eftersom jag har besvär med ryggen för tillfället. Mycket spring på jobbet kanske är orsaken va vet jag någonstans måste man börja skor är bra start.
                  Så här ser de ut rekomenderar verkligen!!  
Söndag 4/12 Inger och jag tog en runda på stan eftersom Leif och Lennart var upptagna vid TV:n, det var alldeles folktomt men vi gick och tittade i skyltfönstren överallt. Sedan tog vi bilen till Stora Tuna kyrka och tände ett ljus på graven det lyste på många gravar det va så fint.
      Inger följde med in och provade skorna och tyckte de va jättesköna sen åkte hon hem till sin Lennart!!
     Därefter åkte vi till Ola, Moa och Lina och hälsa på, Lina hade besök av sin syster från Sunne och lilla tjej på 2 år.
 Det är lite rått och kallt idag det har kommit lite snöflingor i luften också. Vem vet det kanske brakar loss snart? SNÖ??

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar