onsdag 31 oktober 2012

Onsdag 31/10

Hejsan!! Snötäcket ligger kvar på marken i morse kom det riktiga "lapphandskar" från skyn så det är så vitt och fint ute och 3 grader kallt. Om jag går ut får nog pilla fram broddarna ur skorna. Konstigt att vara hemma det känns som en semester.

      Igår var Inger och jag till Blomsterlandet och köpte en krans till graven så det blev så fint där nu granris och en krans och så tändes ett ljus förstås. Sen åkte vi hem till mig och fikade lite och pratade en stund. Visade min nya fina cykel förstås som jag fick av Leif, är så glad för den hoppas bara på bättre cykelföre snart.

På eftermiddagen tar vi en tur Leif och jag till ÖB och Lidl och handlade lite smått och gott därefter åkte vi hem till Sundströms och drack lite kaffe och prata bort en stund. I kväll blir det väl att jag och Leif tittar på "Bonde söker fru" det är ju lite kul få se hur de väljer.

Hejsvejs!!
Gummit


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar