söndag 29 januari 2012

Trevligt besök & Biokväll 28/1

Vi hade en trevlig dag igår. Leif städade av huset och jag dammade,  var med på ett hörn det jag kunde med min fot. Sen ringer det på dörren och Inger och Lennart kommer med wienerbröd. Mötte ni Leif för han skulle till Willys byta en vara som blev fel igår? Jodå sa dom vi har tala med honom han kommer snart. Det dröjde inte länge förrän det va så. Leif kom med en stor tårtkartong "jag förstod va det va" vi hade tala om det" Jovisst en Semmeltårta! Jättegod!! Efter fikat satt vi i rummet och så ringde det på dörren nu kommer Cattis hon skulle ge Astrid lite roliga saker som Clara vill ge bort till dem.  Men det räckte inte Ola, Moa och Lina vilken trevlig överaskning! De hade också med sig fikabröd wienerlängd och Olas hembakade bullar. Vilken lördag sällan det kommer så många på en gång. 
         Sen frågade Inger mig för det blev tal om filmer, ska vi gå på "Simon och ekarna" i kväll JA varför inte den vill jag se!!! Ola, Lina och Moa hade sett "Hammilton" stor besvikelse!!!

Mycket nöjd med filmen gripande berättelse!!

Hejsvejs!!!
  

2 kommentarer:

  1. Så roligt med en massa besök =) & sedan bio!

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja vi visste att Cattis skulle komma förbi någon gång under helgen lämna detta till barnen. Jättebra grejer. Filmen va bra! Kramis Farmor

    SvaraRadera