fredag 27 januari 2012

Besök av Susanne

Ring  Ring!! Telefonen ringde imorse och min chef ville veta hur det va med min fot om jag ev fått en fraktur? Nej det har jag inte,  berättade vad jag tror det är, alltså en nerv i kläm som då blir en svår smärta utav. Så vi får se vart det tar vägen op elller?? för det kan ju bli det, man avlägsna nerven och som bivärkan kan man då tappar känsel i en tå.

Kanske mina nya skor??

Operationen avägsnar nerv.

Träning. Denna rörelse gör ski...ont!! just nu!!
På e.m. kom Susanne in efter sitt jobb och hämtade ett brev som kommit hit och hon blev kvar en stund och vi fick skratta lite när hon berättade om olika episoder llite här och var. Vilgots koppar har börjat gett sig nu inga nya kommer tack och lov! Skönt nu är det avklarat.
Peter ringde mig igår kväll och berättade atten nära vän till hon plötsligt gick bort i onsdags kväll mycket ledsamt!! Endast 38 år. Peter har varit vän med honom sedan han var en liten gosse de har varit mycket tillsammans deras MC-intresse delades och de crossade tillsammans i Dala-skogen.

En sommarbild på Herr & Fru Boström.
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar