lördag 26 maj 2012

Pingstafton

Hejsan!! Pingstafton 26/5 Cyklar jag hem till min väninna blir bjuden på lunch kycklingsallad och gott bröd stannar där en bra stund. Hon visar mig kort från resan hon nyligen kommit hem ifrån  och det var så vackra bilder från Azorerna. Sitter ute i solen en stund på hennes uteplats och det är så varmt som det vore utlandet! Till kaffet bjuder hon på en "Beylies" (stavningen säkert fel?)och fikabröd. Då jag cyklar hem börjar jag städa direkt för det var min plan igår men det blev annat som kom emellan.
Azeleor växte vilt i stora buskar

   Igår fredag 25/5 Susanne ringde och vi tog sällskap till Blomsterlandet och köpte plantor sedan blev hon kvar hos mig och titta på Lets dance det var en trevlig eftermiddag och kväll!! 

        Tjingeling!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar