torsdag 24 maj 2012

Vårfest i Djurmoskolan

Hejsan! Skriver en liten resumé från tisdag den 22/5 då Susanne frågade om jag ev. kunde sluta lite tidigare och följa med på vårfest i Djurmoskolan. Om jag kan på något vis så då tar jag tåget som går 15.35, hör av mig. Snackade med mina kollegor om de kan tänka sig att klara sig utan mig sista timme? Det blev ett tidigare tåg hem!! Trevligt men fy va ont jag får i hö knä då jag går så långt!! Väl hemma så linkar jag hem där Susanne står och väntar, sen till Djurmo! Peter hade kommit hem och hämtat barnen och rastat hundarna jag klädde om Vilgot och Susanne tog fram de kläder Astrid skulle ha på sig sen togs fikakorgen med. Peter var jätteförskyld men vi skulle ju bara sitta ute. Barnen sprang runt och lekte efter fikat.



 Daniel & Charia med lilla gossen kom också för att se på barnen. 
Onsdag 23/5 ont som vanligt tyckte det blev bättre men efter långa promenaden till tåget samma smärta!! Sisa skjutsar i alla fall mig till tåget på kvällen tack och lov!! Knät smärtar så när jag ska kliva av så vill knä vika sig. Tänker hit och dit hur det ska blir imorgon?? Jobba, Jobba inte det är frågan??
Torsdag 24/5 lätt att avgöra idag stannar hemma. Imorgon fredag  tid hos dr & rtg kl. 11.00.
      Idag kom Rigmor, Magnus & Wilmer till Inger & Lennart de skulle vidare till Särna. Först var gossen lite avvaktande men sen blev han nyfiken och gick runt på egen hand. Sundströms bjöd på gott fika som vanligt. De reste vidare efter mellanlandningen och vi kramades. 

       Inger gjorde en laxpaj senare som vi åt den va så god därefter skjutsade hon mig hem. Innan Humlan åkte vi till graven och tittade och det va så fint där.  

                 Natti Natti!!
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar