lördag 22 september 2012

Trevlig lördag!!

Hejsan!! Idag så var det bestämt att vi skulle gå på marknad med Sundströms men det sket sig!! Vi tar det imorgon och Leif skulle försöka följa med om han orkar. Regn nästan hela dagen av och till JÄTTETRIST!!
    Det ringer på dörren och vi får besök av Leifs "lillebror" Bror som ville se hur det är med brorsan. Satt och fikade och hade en trevlig stund tillsammans.
   Ulla Leifs syster ringer och berättar för mig att idag fick Kajsa sluta sina dagar så hon var så ledsen. Jag vet själv hur ont det gör när man ska ta bort en kär liten vän, det är så svårt.



Kajsavakt i en vecka 2008.

   Så ringde det på dörren igen och det var Catarina och Per som hälsar på och hon hade sin Lap top med och visar bilder från deras utflykter. Grövelsjön och Alvik runt jättefina kort!! Kanske vi ska sätta på marschkängorna då jag blir ledig framöver och Leif bra i ryggen?? Vem vet.

     Telefonsamtal från min gamla kollega från Borlänge jättetrevligt! Vi hade massor att snacka om men vi ska fortsätta vid ett senare tillfälle.
      Sen var det dags att sätta fart på kökspersonalen men va är dom?? Det är ju jag för tusan!
                                             Hejsvejs!!
                                                  

                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar