söndag 7 oktober 2012

Sundströms på besök!!

Hejsan!! Bara hostat och hostat så när klockan var cirka 02.30 knalla jag ner och bädda så skönt jag kunde i fåtöljen i rummet. Har väl "tappat" huvudet då jag slocknade så nacken värkte när jag vaknade.

Det ska väl föreställa mig det där? Inte så värst lika hoppas jag.

 Leif gjorde frukost, fy tusan nu är det två sjuklingar hemma här som tar hand om varandra så gott det går. Det blev en promenad för Leif  efter frukost idag också "jag har nog blivit lite bättre i alla fall" sa Leif då han kom tillbaka.
    Så ringer det på dörren efter ett tag och det är Inger & Lennart som kommer vill väl kolla läget. De hade med en rulltårta så Leif sätter på kaffe. Sitter och pratar över fikat det är så trevligt träffas hoppas de inte blir smittade!
Lite nostalgi!

     Ringer till Rigmor och berättar hur vi mår för sist orkade jag inte prata hade ingen röst så det blev inte mer än en minut.
 
                                         Kram på er!!
                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar