torsdag 11 oktober 2012

Torsdag 11/10

Hejsan!! Äntligen känner jag att det börjar vända till nåt positivt! Förskylningen börjar ge vika  och jag känner mig bättre. Tog en promenad idag efter frukost då solen sken det var riktigt skönt, men stark är jag inte får gå sakta.
      Pratade med Inger idag som då berättade att min kära bror sköt en ÄLG igår så han var väl i sitt ässe då kan jag tro. Han ska komma och hälsa på oss endera dagen och då får vi väl veta mera hur det gick till.

  Pratade med min väninna i telefon som har åkt på samma skit som jag det sitter i bröstet på henne med! När man blir äldre så tar det längre tid att bli frisk sa hon och det är så sant! Hostan är så jobbig!
   Ring, ring på kvällen kom Ola, Lina och Moa och hälsade på de ville se hur farsgubben mår. Leif tycker själv att det går framåt och det märker jag också, hoppas Ortopeden säger detsamma imorgon då han ska dit träffa Ortopedläkare.



                                             Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar