lördag 15 december 2012

Julfest på jobbet

Hejsan!! Då var det dags igen då! Tog bussen ner 16.10 och det var 11 grader kallt med lite snö i luften ska ringa Leif när jag vill hem. Roligt att träffa alla så det blev kram kram!! En uska t.o.m längtade efter mig så hon fick mig nästan att bli vemodig till sinnet. Men jag kan väl komma ner och jobba nån gång om det kör ihop sig ring få se om det passar. Det ska vi lägga på minnet! 
   Christer nya chefen önskar alla välkommen sen blev det tipspromenad i korridorerna 2 tillsammans. Jag gick med Katarina som är arbetsterapeut. Kluriga frågor. 
Lukta på örter

"Glada" tjejer

VC-chefen var tomte

Birgitta, Carola och Sisa

Sett Ruggugglan nu som jag fick i 60-årspresent av Ola & Catarina med familjer det var riktigt roligt!! Efter det åkte vi till Citygross och handlade lite därefter hem och lagade käk.


Hejsvejs!!!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar