tisdag 18 december 2012

Söndag 16/12

Hejsan!! Hade bestämt mig för att ta en tur till Kupolen för att kolla på lite flera julklappar i söndags 16/12. Telefonen ringer och Inger och Lennart ville komma över och lämna ett paket för att vi vattna deras blommor då de var i Las Palmas. Leif fick en praktisk grej som tar bort "missprydande näshår" och jag fick en skön jumper och så en fin ödla i mosaik som sitter på väggen i hallen nu!! Tusen Tack!! Leif och Lennart kom överens om att åka till Siljansnäs och hämta julgranar imorgon måndag. 

     På kvällen så ringde Marianne min fd kollega och ville ha hjälp ett par dagar, men okey tisdag 18/12 då ställer jag upp. 
Så idag tisdag 18/12har jag jobbat och det blev ju en heldag kom hem cirka 18.00. Det fanns fortfarande mat kvar sedan festen i fredags så den räckte länge.

                                             Hejsvejs!! 

                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar