torsdag 31 januari 2013

Torsdag 31/1


Hejsan!! Besökte lokalen idag för att titta till min stol som varit svår att få upp ryggen på efter vistelsen i stugan. Den hade väl kälat fast? Träffade då den andra massören som är där en dag i veckan alltså 2 massörer och så jag fotterapeut det blir väl bra. Vi hjälptes åt och då gick det galant så nu har jag provåkt den upp och ner den går utmärkt.
  Ringde och pratade med Camilla för att hon ska räkna lite åt mig och det gjorde hon så på ett tjillevipps (om jag ändå kunde räkna så)så fick jag facit. Ville ju se så det blir riktigt.
      Det är lite att pyssla med just nu men bara kul och spännande se hur det kommer att gå. Leif har skruvat på hållaren under sadeln som man sätter cykelkärran på.
Det här blir alla tiders jag gillar att cykla!!

Kramis på er!!

     


                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar