lördag 2 februari 2013

Fredag 1/2


Hejsan!! Fredag 1/2  Inger ringde för vi skulle gå en runda på stan och titta va som finns, kanske något inköp om det är något som faller på läpp. Men det blev Almas Café med lite fikabröd och hem till mig på en kopp kaffe. Kl 14.15 skulle Astrid och Vilgot komma och vara hos oss en stund för Susanne skulle på möte på em. Barnen sken upp då de såg att det nalkades fika så de satte sig till bords för att smaka, det ska bli gott med munk och kanellängd. Inger åkte hem strax före innan Susanne kom tillbaka, sen gick jag över till lokalen för att se om någon var där, det var tomt så då gick vi över med bordet och fotbaljan med ställningen så jag har det på plats. Pratade lite med Hyresvärden som som har flera företagare inne i detta hus. Det känns riktigt trevligt komma in där faktiskt. 
   2/2 Idag så har jag skickat efter en del från ett företag på nätet så det kommer om någon dag. Tog en tur till ÖB och där köpte jag ett par platsburkar som är användbara, därefter gick vi över till Blomsterriket för vi vill ha Sankt Paula i köksfönstret men de hade bara vita och rosa jag vill ha mörkblå. Får fortsätta leta, handlade sen mera mat på Willys. Jag längtade efter Thaimat så Leif åkte ner senare och hämtade vid Kupolen så nu år vi mätta i magen! Sen har vi druckit gott vitt vin till också så hoppas jag stavar rätt!! 

Orginell färg

Den är väl grann!!

Annorlunda

Lite blek men fin ändå

Tjingeling!!


               
     

1 kommentar:

  1. Jag tycker att den sista var finast :)

    sv. Tack, det är eg ingen större fara med öronen. Mest ont, fast det räcker iofs ingen feber eller så. Tror mig veta vad det är men det är nog bäst att läkaren får titta och kanske att jag får med mig ett kortisonrecept hem.

    Kram

    SvaraRadera