torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans dag!!


Hejsan!! Idag har jag haft lite och göra så det har varit en riktig rolig dag! Det känns så bra att jobba med det man tycker om! Susanne ringde mig på fm. och ville jag skulle hämta barnen och ha dem mellan 14 - 17 idag, det lovade jag hon skulle på en föreläsning.
     Hämtade dem cirka kl 14.00 och Vilgot och Astrid blev så glad då jag kom in på fritids lyste upp med hela ansiktet! "Farmor idag är det alla hjärtans dag" berättade Vilgot för mig så han hade två teckningar till sin mamma och pappa men vi kunde ju passa på att titta på dom nu då han är hos oss. Vi började med att fika sen så började jag med maten så vi skulle hinna käka innan mamma kommer. Jag ville att Susanne skulle följa med mig ner i lokalen för att hon skulle få se hur det ser ut, hon tyckte det var så fint!
    Fick mina varor igår så jag har fyllt på förrådet därnere så nu ska jag klara mig ett tag framöver.
  Fick ett SMS av Berith & Karl-Erik de är visst på "Sundbyholms Slott" i Eskilstuna och myser i Bubbelbad och har det gott!!! Det låter väl härligt tycker jag.

Vinterskrud

Sommarbild vilken vacker plats

                             Kramis   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar