tisdag 12 februari 2013

Leif & Jag på promenad.

Hejsan!! Idag känner jag mig lite uppåt för det är riktigt bra i "revbenet" faktiskt och det känns så skönt.
       Jag och Leif tog en promenad mitt på dagen och tänkte fika på Almas Café men det var knökfullt med folk. Vi gick till Bibloteket istället och tog en varsin semla till kaffet den var riktigt god. Ingen trängsel precis så det kändes bra att få  gynna dem.
Mumsfillibabba!!


Om någon vill veta det är bara att lägga ihop siffrorna så har ni svaret.


 Snöa har det idag också och det har inte blivit någon ändring på snöskottningen hemmavid så nu får det väl bli ett extra möta om saken. Alla ska hjälpas åt då man bor som vi gör annars blir det otrivsamt.
      Leif skulle ha åkt till stugan imorgon för de håller på med släktforskning i byn men det blev inställt pga sjukdom nytt försök nästa vecka.

 Spännande leta i det förfluta där kan man nog hitta både ett och annat skulle jag tro.
        Det blir allt för idag kommer tillbaka snart igen!!
                         Hejsvejs!!                   
                  

2 kommentarer: