söndag 24 februari 2013

Solen skineer!!

Hejsan!! Helgen har varit lugn som vanligt varit ute en sväng sen så tittat på TV och Melodifestivalen det är då en FLOPP i mina öron eller är det min ålder?? Men i år ska vi alla fall titta på alla tävlande tyvärr kan inte komma ihåg någon låt idag som jag tyckte stack ut. 
   Igår 23/2 fyllde en viss liten tjej 1 år men det har väl ingen gått miste om, hon är ju riktigt söt flickan men vilket barn är inte det??
   Susanne ringde mitt på dagen frågade om jag ville följa med och handla "det gör jag gärna!!" Det blev Lidl & Willys denna gång. Nu har hon och barnen sportlov till veckan. Jag minns mina sportlov när Peter var liten då var det skridskor skidor och maserhallen, så avslutades det med Lilla vasaloppet i Mellsta gissa om han kämpa!!



   Fick besök av Ola och Lina igår eftermiddag det var ju trevligt de hade Wienerbrödsemlor med sig de var jättegoda!

Mums.

Ikväll ska jag och Monica på Bio "Searching for Suger Man" en film som fått mycket bra kritik den är Oscarsnominerad vi får se va vi tycker.


Tjingeling!!!



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar