fredag 8 mars 2013

Internationella Kvinnodagen den 8 mars

Hejsan!! Telefonen ringde för någon vecka sedan och en kvinna från Svenska Kyrkan ville att jag skulle komma och göra fotvård och informera lite omkring detta. Det skulle vara i Jakobsgårdarnas församlingshem (kyrka). Tänkte en liten stund men blev väldigt nyfiken så jag tackade JA! Så idag var det dagen D. Leif skjutsade dit mig med full packning och vi bar in allt. Vi blev så vänligt väl emottagna av prästen som visade va jag skulle hålla till. Leif sa hejdå och lycka till och åkte sin väg.
Alla var mycket hjälpsamma bl.a. en dam som var vaktmästare hämtade bord från källaren och prästen ett större bord som jag behövde. Säg bara till så hämtar vi det du behöver sa dom till mig, mycket bra.
 Träffade en så trevlig massör som skulle vara där under dagen bra att ha någon att prata med.

Lånad bild


Lånad massagebild

     Vi gick ut och tog oss en kaffe innan folket började strömma in. Sen kom dom "jag vill ha fotvård... Jag vill ha.... Så kul det va!! Det var bara att jobba på och skriva kvitton medans de satt i fotbad. Sen lite information om fotvård och nagelvård och klippning v.b. De tog lappar och bokade tid hos mig i lokalen det kändes bra!
  När allt var över så ringde jag efter Leif som var hos Inger och Lennart där bjöds på gottigott till kaffe!!!!

                             Hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar