tisdag 12 mars 2013

Kullerbyttan i Oxberg!

Hejsan!! Jag blir tokig på mig själv!! Nu måste jag stå på fötterna härdanefter vill inte ramla igen! Det gör såååå ont nu så jag måste ringa sjukvården står inte ut vill höra från expertis om det är ok att bara invänta läkning. Vet ju att de ingenting gör men den är tungt att andas och det gör mera ont med tilltagande smärta runt höger halva om bröstkorgen. Hade en tid idag kl 09.20 fick träffa dr Calle Wetterhall en gammal trokänare från Borlänge Sjukhus men är också på Läkarhuset i Gylle. Blev undersökt och han tyckte att det inte var någon fara lungorna var ok, om 6-8 veckor ska det vara läkt. Kände mig mycket lugnare då jag varit dit nu vet jag hur det är. 

     Träffade en fd arbetskollega som satt ute i kassan men hon verkade inte vara på något vidare humör, hon var inte nöjd med omplaceringen av personal som blivit. Det må gudarna veta va det innebär (men idag har jag det bra sköter mig själv).

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar