tisdag 19 mars 2013

Klädvisning på Hummelgatan

Hejsan!! Idag är det den 19/3 och vi har bestämt att hälsa på Greta då det är hennes dag idag. Hon blev så glad då vi kom och vi pratade om allt möjligt, bl.a. berättade hon om en bok som hon nyss läst ut. Eftersom hon har dotter som arbetar på Bibliotek så får hon ju de bästa! och STORA BOKSTÄVER!! Det skulle jag behöva också!

      Senare på eftermiddagen så är jag och några bekanta till mig  inbjudna på 
Drop In men tyvärr så låg Inger och Susanne nerbäddade i feber så de kunde ej komma förstås. Så det blev Ulla, Margareta och jag det var så trevligt att träffa så många bekanta sen förr. Alla handlade men för min del så blev det inget. Mycket gott till kaffet fick vi både smörgås och gottigott.
Den här såg väl inte så tokig ut eller hur!

Tjingeling!!
        

 
 
                
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar