fredag 22 mars 2013

Fotvård på kvällskvisten!

Hejsvejs!! Tänk att kylan inte vill ge sig nu vill jag ha takdropp!! Det är i alla fall tur att vi får se solen på dagarna men någon värme är det då inte. Hala gator är det fläckvis också, så jag är sk..rädd när jag promenerar vill inte ramla nå mera nu!!
  Telefonen ringde idag och det var Camilla som undra om jag hade lite tid för lite fredagsmyyys för henne och barnen. Jag är inte i lokalen idag, inte förrän den 27/3 så då skulle hon återkomma. Men jag skulle alla fall ut på stan och då kika jag in på den butiken som min kollega brukar jobba extra på och då var hon där. Gick in och hörde om lokalen är ledig? Ja hela dagen, så då ringde jag till Camilla som blev så glad ska komma efter jobb och skola.

   Vi kom dit till cirka kl 18.00 och därifrån 21.00 så det blev en helkväll. Hon bjöd på något som jag aldrig smakat tidigare dubbelmacka med mycket gott emellan!!! Vi var alldeles själva i hela huset "hoppas koden funkar" riktigt mysigt. Jag hade nämligen aldrig testat detta tidigare så det va lite pirrigt. Alla blev nöjda och glada och vi låste och kodade och det gick galant.

                            Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar