lördag 13 april 2013

Monica Sundströms födelsedag likaså Anna Carlsson Adrian & Agnes mor.

Hejsan!! Leif ringde på fm och berättade att Olas hyreshus i Tuna-Hästberg råkat ut för mordbrand i natt. Jag hade läst lite i DT och sett bilden på det övertända huset och tänkte direkt på Ola. Tyckte det verka bekant har varit där en gång. Mycket tråkigt för de som bor där som blir utan hem och ägodelar, som det blir vid såna katastrofer. 
    Känner mig lite bättre idag efter att jag duschat och blåst till håret tänk va det gör mycket! Tyvärr så blir inte hosta bättre av det i alla fall. Det var lite putsande och fejande här på morgonen eftersom idag så va det Konfrimation på programmet det blir Andreas denna gång. Inget för min del, att hosta i kyrkan det hoppar jag över.
Väster Tuna Kapell i Spraxkya där "gick jag fram" som vi sa på min tid. Därefter reste Kristina & jag en månad på språkresa till England  i Cromer.

   Rigmor blev hämtad av Max som förstås också ska titta på sitt barnbarn, jag kikar ut och hejar på honom. Han erbjuder sig att hämta mig och skjutsa till bussen på måndag det kan jag inte tacka nej till. Så det känns tryggt att komma fram i tid. Skönt slippa tunnelbanan och bussen in.

                                                 Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar