torsdag 11 april 2013

Rigmor in till stan

Hejsan! Känner mig lite bättre idag och det är jag så glad för. Sovit hela natten och det är första gången på flera nätter och det känns skönt.
   Rigmor är uppe först som vanligt och fixar frukost sen kikar hon in till mig och säger att det är varsågod. Idag så är det bestämt att hon ska ta en tur till stan för att titta på en konfrimationspresent till Andreas, hon har tänkt köpa honom ett silverkors på läderband, sen ev. titta på ett par skor till sig själv.
Ingegerd ringde idag som var jättedålig orkar inget så Sabine har varit över till henne och tittat till. Tony var ju över till henne i början av hennes insjuknande och nu ligger han deckad också! Hoppas Sabine klarar sig men hon som är sjuksköterska är säkert vaccinerad.
Jag vaccinerade mig inte i år för influensan, det här gör jag aldrig mera om vill inte utsätta mig för det här igen!!

  Ringde upp Leif idag och pratade med honom tänk att det känns mycket bättre på en gång. Inger har vi pratat med också det känns bra att höra från dem därhemma.

                                          Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar