lördag 6 april 2013

Stockholmsresan

Hejsan!!  Åker till Sollentuna den 2 April för att vara hos min syster Rigmor i en vecka. Jag tar bussen dit det går så bra Rigmor möter mig vid centralen. Vi gör en runda på stan sen tar vi tunnelbanan och bussen till Lomvägen.
Varit till både Stinstens köpcentrum (Sollentuna) och Arninge centrum. Den 4/4 kom Karl-Erik, Berith och Ingegärd på besök vi hade bjudit dem till kl 15.00 det blev en helkväll jättetrevligt!!
  Idag 6/4 till 14.00 var det kalas hos Katarina för ett av hennes flickor fyller år men tyvärr hade jag dragit på mig en förskylning så jag står över.
   Ringt till Leif och Inger för att höra hur de har det. Inger och Lennart har ju Storfrämmande från Kalix Monica, Simon, sambo och hundar!!

                                                                   Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar