lördag 27 april 2013

Vilgot fyllde 4 år igår!!!

Hejsan!! Igår så blev mitt barnbarn Vilgot 4 år så jag ringde och grattade honom. Berättade att vi får träffas en annan dag då Farmor känner sig lite bättre och ni är helt friska.
    Jag och Leif var över en kort stund till Lennart och Inger de har ju kommit hem från Holland och vi hade köpt en bukett blommor till honom. Sen dök Sara & Manne upp och vi hejade på dem men åkte strax efter. Stugan deras skulle fyllas om ett tag. Jag orkar inte i alla fall vara någon sällskapsmänniska ännu.

  Talade med VC igår och sjuksköterskan som satt på rådgivningen är till 100% säker efter min beskrivning att det är influensa. Det är vila som gäller, det tar minst lika lång tid att återhämta sig som sjuktiden var, man får räkna med 4 veckor minst! Du kan inte skynda på att bli frisk sa hon den dagen kommer ska du se. Det har gått 3 veckor nu sen jag insjuknade.

Detta stadium har jag passerat tack och lov!!!                
                                  
                                                     Tjingeling!!!

                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar