lördag 4 maj 2013

Lördag 4/5

Hejsan!! Det ringde på dörren i "morse" och utanför står Inger som varit och vårstädat på graven. Jag hade inte fått på mig kläderna ännu fast kl var 10.30 sån är jag, men frukost hade vi ätit i alla fall. Stanna en stund så vi får snacka lite och så blev det. Lennart är på begravning i Graninge hans morbror har gått bort.
     Växlande väder idag sol, moln, regn och blåsväder riktigt vårväder. Våra nya grannar håller nog på att flytta in så smått nu skulle jag tro för när Inger kom bar de in tavlor i bostaden.


Kanske inte fullt sånt busväder! Kunde inte låta bli sätta in denna bild för den va så rolig.

   Leif tittar på Ishockey på TV så det är bra med två TV:n så vi kan välja va man ska sitta uppe eller nere.
 Det är marknad i Rättvik i helgen men jag har stått över fast Susanne ville jag skulle följa. Jag är lite rädd att det blir för mycket, hostar fortfarande och känner mig trött efter influensan. Ringde till Peter för att höra hur han mår och det känns lite bättre säger han men jag hör ingen skillnad.

                              Tjingeling!!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar