torsdag 8 augusti 2013

Com Hem på besök!!

Hejsan!! Idag har det varit städdag på Humlan tyckte det passade då det var ett sånt skitväder. Leif kom hem som han brukar på torsdagar så även idag. Då jag var klar med städningen tyckte jag det skulle sitta fint med lite Thaimat så Leif tog bilen och köpte till oss. Mums va gott det va!! Då vi precis ätit klart ringde det på dörren och Leif öppnade och utanför stod en tekniker från Com Hem som jag ringt efter igår. Han bad om nyckeln till elrummet därute för att se efter om nåt var knas. Men inget hände hos oss det var lika dött. Då kom killen in och upp på datorn kollade alla sladdar och med instrument han sa att allt var jättebra. Men var är TVuttaget här i andra rummet sa jag. Här är felet det va då ingen rolig kabel likaså till modemet sa han inte undra på att det inte går.. Men han fick igång det tyvärr hade han inte ny kabel och kontakter med idag fick hans telnr ska ringa honom så kommer han förbi med det till mig. Nu känner jag mig hel igen visst är det knäppt att man blivit så beroende av en Dator det trodde jag då inte. Frågade honom hur jag skulle betala? nej det här kostar ingenting sa han tusen tack för hjälpen då!!! Så nu är telefon och dator okey igen.
Så här glad är jag nu!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar