tisdag 13 augusti 2013

Tisdag 13:de augusti

Hejsan!! Nu får jag hålla i för nu går det att skriva på riktigt!! Idag kommer mina gullungar till mig för Susanne ska på en intervju kl. 13.00 det blir intressant höra va de säger. Hon har redan fått en lärartjänst som hon så gärna vill ha. Men man kan alltid gå och lyssna lite va det andra är för nåt.
  Peter har redan kört igång och jobba efter sin semester började igår. Så Susanne börjar väl endera dagen hon också kanske rent utav imorgon.
   Com Hem-killen ska komma på e.m. med en TV kabel till mig som Peter får dra sen ska han koppla den sen då ska jag ringa honom igen.
 

                                                 
                                  Tjingeling!!                                        




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar