torsdag 15 augusti 2013

Torsdag 15/8

Hejsan!! Leif kom hem på f.m. från stugan där han varit sen i måndags. Jag har haft lite för mig i veckan, har fått hjälp med momsdeklarationen av Camilla är så glad att hon vill hjälpa mig! Skulle betala in några hundralappar denna gång hon räknar ut på öret.
   Idag har jag gjort nåt stort!! klistrat igen brevet till Pensionsmyndigheten i Stockholm och skickat iväg det, så nu är det bara att hoppas på att få börja inkassera en slant därifrån varje månad. Sen har jag ju min lilla extrainkomt som jag tycker är såå trevligt träffa lite folk och prata lite!! Har även fått in en fot på ett Servicehus och det är jag glad för, personalen är så trevlig där!!
      Solen skiner idag så Leif och jag tog en cykeltur till Sundströms för lite snack och en fikastund. Men de var på språng skulle till affären men de lugnade ner sig "Vi hinner nu fikar vi istället och pratar lite" så blev det ju. När vi var på väg hem så delade jag och Leif på oss han handlade på ICA och jag på Lidl.
        Gissa va vi gjorde när vi kom hem, då tog vi en tupplur innan jag fixade  maten, Kyckling, ris och sallad.
                                   En lilja som växer vid husknuten

               Just nu sitter Leif och tittar på Fotboll och det kan vara för mig!
                                                         
                                                Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar