lördag 28 september 2013

Lördag 28 september

Hejsan!! Idag var det skönt sova ut efter att jag varit in och jobbat extra på Hedemora VC och det blir fortsättning i nästa vecka också 2 dagar. Få se hur det blir sen då min fd kollega är sjukskriven. Det va riktigt kul att jobba! bara för det är jag som bestämmer då jag har lust att komma.
   Då jag kom hem i fredags hade Leif köpt en ny TV Samsung 46 tum till vardagsrummet vi börjar se dåligt så vi kräver större text och gubbar. Så idag kom Peter med familj hälsade på och hjälpte och koppla in "schabraket" det blev så bra!! Sen åkte Peter & Susanne till ICA Maxi och handlade och lämnade barnen här en stund fika gör vi då de kommer tillbaka. Vilgot & Astrid har fått en varsin glass de ska inte behöva vänta till tills de kommer tillbaka.

Så här ser TV:n. 
Kramis!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar