söndag 1 september 2013

Söndag 1september

Hej på er!! Leif och barnen gick iväg lite före mig till Tivoli idag söndag eftersom de ville hinna med lite innan de skulle bli hämtade. Först så stod de och tittade på barnen som var med i dansgrupper och det var så medryckande musik. Leif ringde efter mig då det var så trevligt där så jag snabbade på med det jag skulle göra. Tog cykeln dit och vi träffades. Leif gick med Astrid och jag med Vilgot som ville åka karusell. Han fick åka 2 barnkaruseller, ett flygplan (jag åkte med då) och Tuff tuff tåget åkte han själv. Sen kom Astrid och då ville hon åka en vuxenkarusell med mig Ohej va det gick!!!! Jag va alldeles snurrig i bollen då jag klev av men kul hade vi. Men varför blev jag hes i halsen? Jo skrek gjorde vi båda två! Peter och Susanne kom och hämtade barnen då klockan var cirka 12.00. Men vilken trevlig helg vi haft Leif och jag & barnen!! Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar