onsdag 16 oktober 2013

Brorsan hälsar på!!

Hejsan!! Idag så plinga det på dörren och utanför så står min kära bror det var trevligt att få se honom! Han hade mycket att berätta om bl.a. jakten som pågår nu och de har skjutit en älg. Vi berättade lite om resan nyss till Mallorca. Det är alltid kul att träffa brorsan!!
      Igår var jag på hembesök igen, det är så trevligt att få träffa nya människor att prata med. De är så glada och tacksamma att jag kommer hem till dem och det känns ju bra!
       Imorgon ska jag träffa min väninna det var länge sedan sist. Vi får se va det blir i alla fall så blir det en pratstund och fika förstås.
      Peter ringde till Leif igår kväll och ville att han skulle komma ut till firman till kl. 14.00 för däckbyte för Peter byter på alla bilar idag under en dag. Det var snabbt gjort för det stod inte på förrän Leffe var tillbaka igen.

                                                         Ta i nu Peter!!
                                                             Hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar