onsdag 30 oktober 2013

Onsdag 30/10

Hejsan!! Har haft en sån trevlig födelsedag tycker jag fick träffa alla mina nära och kära!! Alla var hit på födelsefika! De kom klockan 14.00 och stannade några timmar och vi hade så mycket att prata om det va så kul!! Jag tror alla tyckte detsamma! Dagen efter var det dags för mig att ta cykeln ut på hembesök och upp i hissen på 9:de våningen där min kund väntade mig. Så  fin utsikt! varit där tidigare hon tycker det är så bekvämt när jag kommer. Ska jag koka lite kaffe frågade hon mig då jag var klar? Tack men inte idag, men nästa gång jag kommer då fikar vi då blev hon så glad! Det är antecknat nu så jag inte glömmer det sånt är viktigt. Då jag skulle fara hem blev det till att cykla i regnväder men va gör det jag ska bara hem. Och idag är jag i behandlingsrummet skönt att kunderna kommer till mig idag som omväxling.
Ska väl inte glömma att jag fick kaffe på säng av Leif i vanlig ordning förstås!

                                        Tyckte kortet va rätt gulligt!
                                                 Hejsvejs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar