fredag 1 november 2013

Fredag 1 november

Hejsan!! Idag så åkte leif ut till Olas firma och målade våra köksstolar det kan vara bra att ha ett par extra då det kommer lite folk. Problemet är väl bara vart man ställer dem däremellan. Ibland önskar jag att jag hade ett hus med ett stort förråd. Men det blir väl bara att man samlar på sig då kan jag tro. Idag tog vi en tur till IKEA i alla fall och det blev lite smått och gott bl.a. hade jag tänkt mig ny sovkudde köpte en ska prova, är den skön blir det fler. Då vi gick ut från IKEA var det en flicka cirka 8 år som grät och var så ledsen så jag stannade och frågade henne vad som hänt? Jag har tappat bort mamma! Kan du hennes telefonnr: så ringer jag men hon gav mig bara hemnr: så leif gick in till receptionen och såg till att de tog hand om henne och ropade ut mammans namn. Det gäller att hålla ögonen på barnen och lägga en lapp på mammas telnr: i barnens ficka hon va så ledsen tror jag så hon kom inte ihåg. Vi Har varit ut till graven och tänt ett ljus över Allhelgona helgen kransen som var där var så fin som Inger satt dit. Hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar