fredag 8 november 2013

Hej igen!!

Hejsan!! Nu är det fredag igen veckorna går med en rasande fart tycker jag! Varit i Hedemora och jobbat i går tänk att det är så kul nu! Det måste bero på att jag bestämmer helt själv när jag har tid att vara där. Nästa vecka åker jag dit igen! De verkar ha en sån bra chef nu han är så bra att prata med. Han frågade mig om jag känner någon som kan ställa upp lite mera för det börjar fylla på sig på jobbet. Eftersom jag inte är från stan så är det svårt för mig att rekommendera någon, bäst fråga min kollega som jag vikarierar för hon  känner alla och bor i kommunen. Jag är glad att jag inte åker buss varje dag fy va drygt tur jag har Anna att prata med. Vi pratar skola och lite omsorg allt mellan himmel och jord hon är en toppen trevlig kvinna en busskompis i 7 år. Vi gör så resan går lättare! då jag slutade förra året blev hon inte glad men när jag dyker upp nu då och då skiner hon som en sol!! Det värmer!
Nu är det väl IDOL ikväll då får man bänka sig framför TV:n
 Fick ett brev från Försäkringskassan igår vad jag skulle få i pension jag blev riktigt nöjd!! Med tanke på att jag la va vid 60 år. Skit det samma huvudsaken att man mår bra!!
                    

                    På väg från bussen mot Vårdcentralen lite drygt 1 km.
                                           
    Den här bilden är nog tagen bland det första Monica hällsar på 2005.   
                                               
                                                      Hejsvejs!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar