måndag 4 november 2013

Måndag 4 November

Hejsan!! Idag var Leffe iväg och målade stolar på förmiddagen och då passade jag på att tvätta fönster på övervåningen. Det blev så rent och fint. Inger ringde till mig så jag fick lite paus så vi satt och prata en stund. Blev precis klar då Leif kom hem och då ville han att vi skulle testa käket nere på IKEA varför inte då slipper jag maten idag inte mig emot. Tog bilen ner för en gång skull och tog en ny väg, åkte genom en tunnel vips så var vi vid IKEA direkt snabbt och enkelt. Mycket folk idag också men det gick bra att äta i Restaurangen. Vi åt Porterstek med wockade rotsaker sås potatis och gelé. Sen kaffe och Brownie-tårta 10:-. Det fanns så jättefina tårttat som jag blev lite sugen på men de fanns inte i butiken för vi var in och frågade bums.
          
           
                                                    Hejsvejs!!!  
Nästa gång så får det nog bli en sån här tallrik tror jag visst ser det läckert ut. Nu ser ni också tårtfaten jag fastna för. Det var därför jag publicera denna bild. Kram igen!!
                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar