torsdag 26 januari 2012

Sjukskriven.

God Morgon!! Är uppe med tuppen idag för att ringa mitt jobb kan ej gå med min fot har jag äntligen insett! Eftersom jag promenerar 1,5 km fram och åter från bussen är det nu en omöjlighet att fortsätta med min envishet måste inse att något måste göras. Ringde min VC i morse fick en tid på måndag så jag får träffa min läkare. Det var ju trevligt har ju aldrig träffat henne bara valt denna doktor. Ska bli spännande vad hon säger. Värktabletterna hjälper inte ett skvatt fast de är så starka så det är lika bra låta bli.
          Nu har vi ätit frukost och det dalar snö ner på marken det är så vitt och fint ute nu.
        Kan berätta att Leif åkte 1 mil på skidor i förrgår så nu gick det fint att skida enligt honom.
       Ringde nyss jobbet och prata med en av 3 chefer, tog den jag gillar och berättade om min åkomma som hon inget visste om.
    Inte så konstigt för oss fotterapeuter att någon gång stöta på. MEN VARFÖR SKA JAG FÅ DET??






Min dr på VC?



Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar